niedziela, 8 listopada 2015

699/ Tyle pracy!

dzisiejsze popołudnie minęło mi bardzo szybko.. w samotności, bo mój K. jest daleko, ale za to w towarzystwie laptopa, poszukując szablonów, tworząc nagłówki...
przy dziesiątym chyba w końcu jestem zadowolona.. tzn może nie do końca, bo jednak coś mi dalej nie pasuje, ale może to tylko kwestia przyzwyczajenia.
Chciałam prostego szablonu, w którym łatwo będzie mi się odnaleźć i wydaje mi się, że trafiłam w dziesiątkę!
Tyle nauki w wolny dzień- jestem z siebie dumna! Bo prawdą jest, iż jestem INFORMATYCZNYM LAIKIEM, z ledwością obsługuję portale społecznościowe a co dopiero dodać inny niż proponowane szablon na bloga, jeszcze go edytować.. łałałiłi! :D

a teraz czas na wieczorną herbatę i serial.

ps. Tak na dobrą noc! bisquit - jeszcze lepiej


+ dziś mam rocznicę z 'to tylko ślub'. 50 dni! :)  

0 komentarze:

Prześlij komentarz




zBLOGowani.pl