piątek, 23 października 2015

715/Odkrycie pierwsze: organizer weselny.

W organizacji ślubu i wesela jestem w zasadzie zielona. Więc jeśli coś podsłucham to tu to tam to zaraz to sprawdzam. I tak parę dni temu dowiedziałam się o istnieniu organizera weselnego w wersji online. Założyłam już coś takiego w postaci zeszytu, o czym w którymś z wcześniejszych postów wspominałam, ale nic nie szkodziło zajrzeć. Trochę potrwało zanim w dobie wszechwiedzącego wujka Google znalazłam to o co mi chodziło i to w wersji darmowej. Nie chciałam płacić za coś co jest mi kompletnie obce a potem żałować, że wyrzuciłam pieniądze w błoto. Zdążyłam zauważyć,że branża ślubna to kura znosząca złote jajka i raczej nikt kto się nią zajmuje nie robi niczego za darmo. A jednak!
Po godzinnym szperaniu w necie trafiłam na przez wesele . Założyłam konto, na próbę. Myślę: nie spodoba się, to usunę. Lubię kiedy coś co nie do końca jest moją mamą, babcią, siostrą czy koleżanką podsuwa mi dobrą myśl. "Przez wesele" uświadomiło mi, że o organizacji wesela wiem tyle co nic. Przeglądając mój nowo założony profil czułam się jak dziecko w podstawówce, które właśnie poznaje literkę A. Odliczają mi dokładny czas do wesela , pokazują mi statystykę budżetu, gości. Póki co - super. Jak mała dziewczynka odkrywam zakamarki serwisu i mówię "wow".
Czy 'przez wesele' jest tylko dla par młodych? Absolutnie nie. Każdy usługodawca może zamieścić tam swoją reklamę. Rejestracja oraz korzystanie jest kompletnie za darmo. Z tego co wyczytałam to ich głównym celem jest założenie platformy organizacyjnej dla wesel.

Chciałam zaznaczyć, że nikt mi nie zapłacił za tego posta. Chciałam się podzielić swoim odkryciem i to też uczyniłam.
Może moje podekscytowanie jest duże ( może nawet i ZA duże) ale podoba mi się cała idea serwisu i to że jest kompletnie darmowy. Bo jest .. "jak bum cyk cyk" - sprawdziłam. :)







ps. posta pisałam przy akompaniamencie nowej/starej Adele . Męczę replay od godziny, napisanie 31 zdań zajęło mi tyle samo...
To tak na marginesie, polecam! HELLO <3



0 komentarze:

Prześlij komentarz




zBLOGowani.pl