wtorek, 7 czerwca 2016

Znów trochę mnie tu nie było.
Koniec miesiąca więc w pracy trochę młyn... "benchmark" musi się zgadzać, plan musi być.. a co z moimi ( a raczej naszymi) planami?Bez zmian! Ale nic nie zmieniło się również jeśli chodzi o postęp w organizacji wesela.
Już jakiś czas temu wspominałam wam, że szukamy ekipy foto-video. I może was zaskoczę ale.. ale nadal jej szukamy. Tak przy okazji.. ma ktoś z was namiar na braci ( tfu siostry!) Wachowskie? Bo na tym etapie rozkładam ręce i myślę, że tylko one spełniłyby oczekiwania mojego K.
Drony, efekty "słołmoszion" i takie tam inne kwestie muszą być na wysokim poziomie.
Szczerze mówiąc ja wybrałabym już jakiś miesiąc temu, niestety zderzyłam się ze zdaniem "to jest nasze wesele kochanie". I tak sobie stoję przed tą "ścianą" i kombinuję dalej. KOMBINUJEMY!

Z ciekawostek powiem, że w tym nawale obowiązków "końcowo miesięcznych" przerobiłam mój skromny organizer ślubny, który był zwykłym zeszytem w całkiem  niezłą księgę. Od jakiegoś czasu chowałam po różnych teczkach, koszulkach i segregatorach wycinki z gazet, podrukowane zdjęcia z internetu itp. i postanowiłam gdzieś to umieścić, powklejać.. i pochwalę się wam za jakiś czas. Obiecuję. Czasem warto wziąć się za porządki bo wychodzą z tego całkiem przyzwoite rzeczy. :)

Przy okazji tego mojego ślubnego "rękodzieła" zdecydowałam, że wiele elementów dekoracji wykonam sama. Kwestia wazonów, papierowych kuli, oświetlenia i nie tylko staje mi się już tak bliska, że obudzona w środku nocy wymienię wam wszystkie strony internetowe gdzie można znaleźć perełki.
Sama też chcę zając się winietkami, zaproszeniami i prezentami dla gości.
Pomysły są, zapał jest- oby nie zmalał! :)
Czy ja kilkanaście zdań temu napisałam, że nic nie ruszyło do przodu? Czytam właśnie to co napisałam i oczom nie wierzę..  Ciągle ruszam do przodu! Oby tak dalej. :)

W tym natłoku spraw i obowiązków znaleźliśmy ostatnio też czas na mały wypad do Zakopanego.
Akumulatory więc naładowane... czas szukać kamerzysty i fotografa! :)


Miłego wieczoru kochane ! Takiego jak mój! :)





0 komentarze:

Prześlij komentarz




zBLOGowani.pl