sobota, 19 września 2015

Wiem, że pewnie niejedna z was mnie wyśmieje, ale dla mnie zerem jest coś czemu podporządkuję wszystko. Cały wygląd mój, mojego K, sali, kościoła.
Długo nie musiałam się zastanawiać nad motywem wesela ponieważ mam tylko jeden ulubiony kwiat : słonecznik.
Wpisując w google "motyw wesela słoneczniki" wyskakuje tyle inspiracji, że głowa mała. Jest się czym posiłkować! Sama mam mnóstwo pomysłów od słoneczników na zaproszeniu po słoneczniki na torcie weselnym.











Prawdą jest , że motywem przewodnim może być wszystko.
Mogą być to kwiaty- jak moje słoneczniki, czy np. fiołki.. Ale może to być typowy kolor - fiolet czy niebieski.
Może to być również tematyka związana z daną porą roku- jesienna czy zimowa.
Są również i tacy ludzie, których natchnieniem są bajki czy filmy- bywają wesela 'awatarowe' i rodem z gwiezdnych wojen.
Będę w miarę możliwości i natchnienia rozpisywać się o tych z mojej perspektywy najciekawszych.

Jedno wiem na pewno: temat przewodni wesela (o ile w ogóle się pojawia) jest tak samo ważny jak np suknia. Od początku do końca wiele rzeczy musi ze sobą współgrać, żeby nie wyszło tandetnie.. i najważniejsze jest to, że nie możemy z niego zrezygnować tydzień przed weselem bo będzie już na to po prostu za późno. To główna uwaga dla panien młodych , które organizują wesele zimą. Pamiętajcie, że wielu kwiatów w tę porę roku nigdzie nie dostaniecie. :(

A tymczasem:
KEEP CALM and take your time !



0 komentarze:

Prześlij komentarz




zBLOGowani.pl